Veelgestelde vragen
Waar kunnen we je mee helpen?
Op zoek naar een antwoord over een product of gerelateerd aan onze service? Onze FAQ-sectie kan u op de snelste manier helpen!
Zoek met te bladeren door de trefwoord onderwerpen hieronder in de FAQ-categorieën en succes is gegarandeerd.
Hoe plaats ik een bestelling?
Onze producten kun je op 2 manieren bestellen:
- Via onze eigen webshop (waar je nu bent)
- Via één van onze partners (Bol.com, Amazon)
Bestelinformatie via webshop Graboo
Voor een bestelling in onze webshop zoek je naar het gewenste product via het vrije zoekveld of via de categorieën en zoekfilters.
Wil je meer informatie over een product? Dan klik je op de foto of tekst en link je door naar de productpagina.
Wil je het artikel bestellen? Klik dan op de oranje button ‘In winkelwagen’. Dit kan zowel via de overzichtspagina als via de productpagina. Rechts bovenaan op de website zie je vervolgens een cijfer verschijnen bij het winkelwagenicoontje.
Klik op het winkelwagenicoontje en je linkt door naar je winkelwagen. Hier zie je welk product of welke producten je hebt verzameld met het aantal en de prijs. Via ‘Bewerken’ of ‘Verwijderen’ kun je de inhoud van je winkelwagen aanpassen.
Klik je vervolgens op ‘Bestellen’? Dan ga je door naar de volgende stappen voor verzending en betaling.
TIP: maak een account aan. Met een account hoef je niet steeds je gegevens in te vullen en kun je alle bestelinformatie zien, waaronder je track & trace-code. Handig als je iets wil checken of nogmaals wil bestellen! Dit account kun je aanmaken na het afrekenen of via het poppetje op de website.
Heb je direct in onze webshop besteld? Dan sturen we u na uw bestelling een bestelbevestiging via de mail. In ‘Mijn Account’ zie je alle informatie rondom je bestelling.
Bestelinformatie via onze partners
Onze producten bieden we ook te koop aan via een aantal partners. Voor aanvullende informatie over hun bestelproces verwijzen we je naar de betreffende partner.
Bestelinformatie via bol.com
Voor alle informatie rondom het bestelproces, zoals het ontvangen van een bestelbevestiging en het annuleren of wijzigen van je bestelling, verwijzen wij je naar de bestelinformatie van onze partner bol.com.
Bestelinformatie via Amazon
Voor alle informatie rondom het bestelproces, zoals het ontvangen van een bestelbevestiging en het annuleren of wijzigen van je bestelling, verwijzen wij je naar de bestelinformatie van onze partner Amazon.
Worden de artikelen tegelijk bezorgd als ik er meer dan een besteeld?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, worden alle artikelen van die bestelling in één keer verzonden. We streven ernaar om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen. Daarom verwerken we je bestelling zo snel mogelijk. Over het algemeen al onze producten hebben een levertijd van 1 dag. Deze levertijd houdt in dat wij het artikel ook daadwerkelijk op voorraad hebben in ons distributiecentrum. Indien u op werkdagen voor 18:00 uur besteld en betaalt met een directe betaalmethode zoals iDeal, Paypal of Credit Card dan zal uw order nog dezelfde dag worden verzonden. Normaal gesproken heeft u deze dan de volgende dag in huis.
Bij drukte kan deze tijd worden vervroegt, dit geven we dan aan in de header van onze website of op de noteren in afwijken levertijd pagina.
Levertijden voor afhalen 'winkels' kunnen soms afwijken. U kunt de winkelvoorraad direct controleren door het juiste product te selecteren. Meestal kunt u als er sprake is van 1 dag levertijd binnen 30 minuten een afhaal e-mail verwachten.
Met welke dienst verzenden jullie de bestellingen?
Al onze bestellingen worden via PostNL verstuurd. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 24 uur te leveren. Zodra uw pakket is verzonden ontvangt u een verzendbevestiging via de mail.
Indien u op werkdagen voor 18:00 uur besteld en betaalt met een directe betaalmethode zoals iDeal of Credit Card dan zal uw order nog dezelfde dag worden verzonden.
In welke landen kan er bezorgd worden?
Onze producten worden verzonden naar Nederland en België.
*Levertijden en verzendkosten kunnen variëren per land.
Ik mis een deel van mijn bestelling wat nu?
Mocht je artikelen/producten missen uit je bestelling, dan is dat natuurlijk vervelend. Neem dan contact op met onze klantenservice via email info@graboo.nl.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk en op tijd te bezorgen. Daarom worden bestellingen die op werkdagen voor 18:00 uur zijn geplaatst, dezelfde dag nog verzonden.
Heb je je bestelling na 5 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice!
Zijn er verzendkosten?
- Verzending binnen Nederland is gratis boven de €20 inclusief track en trace code. Voor bestellingen onder de € 20 zijn de verzendkosten 4,95 incl. BTW.
- Verzendkosten naar Belgie zijn € 9.25 pakketpost (ongeacht het aantal producten)
Hoe kan ik een product retourneren?
Binnen 30 dagen na ontvangst kun je de bestelling naar ons terugsturen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, verzoeken wij u vriendelijk het product met alle geleverde toebehoren en indien mogelijk in de originele staat en verpakking te retourneren.
Retourprocedure:
1. Meld je retour aan via e-mail info@graboo.nl en geef daarbij aan wat en waarom je wilt retourneren.
2. Download het verzendlabel dat je van ons per e-mail ontvangt.
3. Volg de instructies.
4. Na ontvangst verwerken wij uw retourzending binnen 3 tot 5 werkdagen.
5. Indien de retour is goedgekeurd wordt bedrag teruggestort aan de klant. Dit gebeurt met dezelfde betaalwijze als de aankoop. Het kan 1 tot 2 werkdagen duren voordat het bedrag gestort is.
Voor meer informatie over retourneren en ruilen kunt u terecht op onze retourpagina of stuur een bericht naar info@graboo.nl
Ik wil mijn product ruilen, hoe werkt dat?
Wil je het product ruilen? Dat is zeker mogelijk, mits er aan de retourvoorwaarden wordt voldaan. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@graboo.nl.
Wanneer kan een product geruild worden?
- Bij een beschadiging die is ontstaan tijdens transport
- Bij een defect
- In geval van een foutieve levering
- U bent van gedachten veranderd (ongebruikt product)
Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Via internet bestelde artikelen mogen binnen 30 dagen na ontvangst geruild worden mits:
- Nieuwe games nog verzegeld (sealed) zijn.
- Nieuwe producten ongebruikt en onbeschadigd zijn.
Wilt u een product ruilen?
U kunt dit eenvoudig aangeven via de knop 'contact op onze site. U ontvangt dan z.s.m. de retour instructies per mail. Het product dient binnen 14 dagen na melding bij ons binnen te zijn. Na ontvangst en controle van het product kunt u het bedrag direct weer besteden op onze site of laten uitkeren door uw bankgegevens in te vullen.
*Wij zullen vervolgens het orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen terugstorten op uw bankrekening.
Adres voor Retouren: (geen bezoekadres)
Graboo
Kanaaldijk-Noord 111,
5642 JA, Eindhoven
*Het retourneren van een pakket is voor eigen rekening, tenzij het een fout van Hascotech betreft.
Of een tussenkop om het geheel overzichtelijk te maken
Deze tekst is slechts ter illustratie. Wat je hier leest is een voorbeeldtekst. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.
Deze tekst is slechts ter illustratie. Wat je hier leest is een voorbeeldtekst. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.
Welke retourvoorwaarden gelden er?
Het retourbeleid is 14 dagen vanaf de levering van het ontvangen pakket. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
Voor een vlotte en traceerbare retourzending is de eenvoudigste manier om je retour online te registreren! Log via onderstaande knop in op ons retourportaal met het ordernummer en je e-mailadres en laat ons weten wat je wilt retourneren en waarom door het hierroeping formulier in te vullen. Zodra je je retour via het portaal hebt aangemeld, volg je de instructies voor het verzenden van je retourzending.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@graboo.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Verkeerd bezorg adres doorgegeven?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31 6 86430021. We proberen dan het afleveradres bij onze vervoerder te wijzigen.
Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?
Wij crediteren zo spoedig mogelijk na het aanmelden van het retourproduct via het retourportal. Dit betekent uiterlijk binnen 14 dagen, bij aantoning dat de product(en) zijn teruggestuurd. Als producten beschadigd worden teruggestuurd, kunnen wij kosten in rekening brengen. Wij brengen dit alleen in rekening als de schade een gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Hoe weet ik of deze site betrouwbaar is?
Wij zijn een officiële online winkel opererend onder de dak van HascoTech gevestigd in Eindhoven en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. U kunt ons KVK-nummer, die onderaan staat, opzoeken in het handelsregister.
Daarnaast kunt u onze reviews op webwinkelkeur bekijken van mensen die al een keer bij ons hebben besteld.
Adresgegevens:
Graboo
Kanaaldijk-Noord 111,
5642 JA, Eindhoven
Nederlands
KvK-nummer: 78514274
Product geralateerde vragen?
Heb je vragen met betrekking tot een specifiek product of het gebruik hiervan? Dan helpen we je ook graag. Bekijk wel eerst even de product FAQ. Misschien wordt je vraag hier al beantwoord. Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice via ons mailadress: info@graboo.nl.
Hoe werkt het met betalen?
We bieden de volgende betaalmethodes:
- iDEAL (voor Nederlandse klanten)
- Bancontact (voor Belgische klanten)
- Paypal
- Betaling met Creditcard
- Sofort Banking
- Achteraf betalen met Klarna
- Betalen in 3 delen met IN3
- BTW voor internationale klanten
Het betaalsysteem waar wij mee werken heet Mollie. Graboo is onderdeel van HascoTech, dus het kan zijn dat u deze namen op uw bankafschrift ziet. Betalingen en terugbetalingen worden via Molly gedaan vanaf de bankrekening van HascoTech.
Direct na je bestelling via onze webshop ontvang je per e-mail je factuur met gespecificeerde BTW. Deze factuur vindt u ook onder Mijn Account. Al onze prijzen zijn inclusief btw en deze btw-heffing dient iedereen te betalen. Btw-vrij kopen is dus niet mogelijk.
Controleer je gegevens goed voordat je een bestelling plaatst. Voor geplaatste bestellingen kunnen wij de factuurgegevens niet meer wijzigen. Je factuur blijft dus dezelfde gegevens houden die je bij het plaatsen van de order hebt doorgegeven. Dit heeft zowel een technische als een juridische achtergrond om fraude te voorkomen, gebaseerd op voorwaarden van de Belastingdienst.
Kan ik mijn order of pre-order ook annuleren?
Dit kan enkel als uw order nog niet is verzonden!
Als u met een account heeft besteld dan kunt u de order zelf via uw account annuleren. Heeft u als gast besteld dan kan dit via de link in de bevestigingsmail.
Geen antwoord op je vraag kunnen vinden?
Het kan natuurlijk zo zijn dat we jouw vraag op deze pagina niet hebben kunnen beantwoorden. Dan raden we je aan contact met ons op te nemen via ons e-mailadres info@graboo.nl of telefoon +31 6 86430021
Openingstijden
We zijn dagelijks geopend van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 18:00.
Kom je er niet uit?
Toch niet het gewenste antwoord kunnen vinden?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij doen ons best om je te helpen!
Openingstijden
Onze klantenservice is iedere werkdag geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur.