Retourneren en ruilen
U bent op deze pagina omdat u een artikel wilt retourneren.
Jouw bestelling is met de grootste zorgvuldigheid verwerkt. Niet helemaal blij met je aankoop of is er iets niet in orde? Dat kan natuurlijk gebeuren. Bij Graboo mag je jouw producten binnen 30 dagen gewoon retourneren of ruilen.
Lees hieronder verder hoe het retourneren in zijn werk gaat.
Retourneren
Het retourbeleid is 30 dagen vanaf de levering van het ontvangen pakket. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
Voor een vlotte en traceerbare retourzending kunt u uw retourzending het gemakkelijkst aanmelden door onderstaand formulier in te vullen en ons hiervan per e-mail op de hoogte te stellen via info@graboo.nl.
Download eerst het formulier via onderstaande knop en laat ons weten wat u wilt retourneren en waarom. Nadat u uw retour per e-mail heeft aangemeld en het herroepingsformulier heeft ingevuld, volgt u de verzendinstructies die u samen met het verzendzegels per e-mail ontvangt. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@graboo.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
* Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Formulier voor heirroeping: (dit formulier alleen invullen en terugzenden als u binnen de zichttermijn de overeenkomst wilt ontbinden).
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@graboo.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31686430021. We proberen dan het afleveradres bij onze vervoerder te wijzigen.
Restitutie
Wij crediteren zo spoedig mogelijk na het aanmelden van het retourproduct via het retourportal. Dit betekent uiterlijk binnen 14 dagen, bij aantoning dat de product(en) zijn teruggestuurd. Als producten beschadigd worden teruggestuurd, kunnen wij kosten in rekening brengen. Wij brengen dit alleen in rekening als de schade een gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Let op:
Zorg er altijd voor dat je de track & trace code goed bewaart om je retour te kunnen traceren!