Levering informatie


Beschikbaarheid

Ons voorraadsysteem controleert en rapporteert automatisch de actuele voorraad en verwerkt de informatie op onze website. Zo bent u voortdurend op de hoogte van onze actuele beschikbaarheid. Bij elk product geven de kleurcodes de huidige voorraadstatus weer, en als een product niet op voorraad is, kunt u uw e-mailadres achterlaten om informatie te ontvangen wanneer een product weer op voorraad is. Graboo maakt gebruik van verschillende vervoerders om uw bestelling zo goed mogelijk bij u te bezorgen. Hier vindt u een overzicht van onze vervoerders en de verschillende bezorgmogelijkheden per land.

 

Standaard levering

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op elke productpagina staat een voorraadoverzicht. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Binnen Nederland leveren wij via de pakketdiensten van PostNL. Voor internationale zendingen wordt gebruik gemaakt van PostNL Global, DHL of DPD bezorgdiensten en de levertijd duurt meer dan 3 werkdagen en soms langer.

*Tijdens feestdagen gelden andere levertijden, deze kun je vinden bij de pagina afwijkende levertijden.

 

Aflevermoment gemist?

Mocht je onverhoopt de postbode hebben gemist en daardoor je bestelling niet hebben ontvangen, geen probleem. De postbode laat een briefje achter met daarop de datum dat zij het opnieuw proberen. Ben je ook dan niet thuis, dan wordt je bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht, waar je het binnen 7 dagen zelf kunt afhalen.

 

Wij streven ernaar om uw bestelling op doordeweekse dagen altijd binnen 24 uur te bezorgen. Er zijn helaas wel een paar factoren die dit soms onmogelijk maken:

- Het product dat u heeft besteld is niet op voorraad. 
- Uw PostNL pakketje heeft vertraging opgelopen.
- Wij versturen geen post op Zaterdag en Zondag, de levertijd kan daardoor in het weekend oplopen tot 48 uur.

Houd er rekening mee dat overboeking van giro naar bank gemiddeld soms 1 tot 3 werkdagen kan duren. Na ontvangst kan het nog 24 uur duren voordat uw pakket geleverd is.

 

Voor feestdagen gelden afwijkende levertijden. 

* Ter indicatite.

 

Orderstatus:

We informeeren je over het verloop en de actuele status van je bestelling. Je ontvangt een aantal e-mails van ons:

  1. Een bevestiging van het plaatsen van je bestelling.
  2. Een bevestiging wanneer je bestelling bij ons in behandeling is genomen.
  3. Een bevestiging wanneer je bestelling is overgedragen aan de transporteur, met een Track & Trace nummer.
  4. Met je Track & Trace nummer kun je op de website van PostNL de actuele verzendstatus zien.
  5. Als je bij je account het klantnummer hebt ingevuld kun je bij 'Orderstatus' eenvoudig de status van de bestelling zien.

 

Bestelling annuleren

In het geval dat je de bestelling wenst te annuleren, verzoeken wij je vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk te doen omdat anders je bestelling al automatisch wordt verwerkt. Bestellingen die al zijn verwerkt en verzonden kunnen niet meer worden geannuleerd (slechts aan de deur geweigerd).

 

Annuleren kan op twee manieren:

  1. In de e-mail met de bevestiging van je bestelling staat er onder het overzicht een annuleringslink, wanneer je op deze klikt wordt de bestelling automatisch geannuleerd. (Aan te raden voor de betaalwijzen: Afterpay, Paypal, iDeal of creditcard).
  2. Contact opnemen met de afdeling verkoop. Dit kan per telefoon +31 6 86430021 of per e-mail: info@graboo.nl. Deze annuleringswijze is voor alle betaalwijzen geschikt. Indien je vooruit hebt betaald dan verzoeken wij je je rekening gegevens naar ons te e-mailen zodat wij weten op welke rekening het teruggestort dient te worden.

 

Terugstorting

Indien je online hebt betaald via iDeal of creditcard, wordt het bedrag automatisch na enkele dagen terug op je rekening gestort.

 

Bestelling wijzigen

Indien je de door jou geplaatste bestelling wilt wijzigen neem je zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 uur

Telefoon: +31 6 86430021
E-mail: info@graboo.nl

 

Let op: Een wijziging is alleen nog mogelijk indien je bestelling niet verpakt of verzonden is.